Näin sitä pitää. Mutta muistakaa, mä olen ihan syytön, ulkona vaan oli liukasta. Ja enhän mä sille mahda mitään, enhän ...

Niin, kaaduinpa taas kerran. Olisikohan jo 5 kerta tänä talvena. Mutta HUOM tällä kertaa ilman pyörää. Mutta nyt pelkään pahaa. Nilkkani on turvonnut ja en pysty astumaan sillä. Kaatumisessa taisi tuo oikea nilkka vääntyä, luulisin kun niin "mukavasti" rusahti kun vajosin sen päälle.

Tässä mietin, että pitäisiköhän mun mennä huomenissa lääkärille. Vai yrittäisinkö sinnitellä vain ilman. Kun en tiedä, jos nilkka on murtunut niin mitä tehdään. Laitetaanko jalka kipsiin vai joku tukiside vain ...

big SuperSmileys (83)

Voih, tää ei ole tottakaan. Miten mulle aina sattuu ja tapahtuu kaikkea. Luulenpa että mun on huomenna vaan mentävä lääkärille. Ei mun kävelystä tule yhtään mitään ja vähänkin kun yritän liikuttaa nilkkaani niin kauhea kipu. Ja turvotusta reilusti.

big SuperSmileys (171)big SuperSmileys (178)