Tänne kokoan kappaleita joiden sanat ovat "kolahtaneet" minuun. Useimmiten ne koskevat jotain ihmistä kenet tunnen ja haluaisin ne hänelle omistaa. Mutta ujoudestani en pysty niitä heille sanomaan tai edes antaa luettavaksi. Ja jotkut sanat ovat myös vaan olleet niin hyviä, että olen niistä tykännyt. Tänne kokoan vain niitä kohtia kappaleista joista pidän.

"Laulan sulle tämän laulun
Oo mun ystävä ja kuule
vaikka sua mä liioin kuunnellutkaan en,
nyt vasta huomaan kuinka sua mä tarvitsen
Anna mun jatkaa

Hei älä mee, tai viet multa kaiken
ilman sua elää en enää voi
älä mee, tai viet multa kaiken
Ethän mee, sä et jättää mua saa"
Ressu Redford - Älä mee


"Usein on vaikeaa elämäänsä aloittaa, niin pienillä siivillä lentää.
Voi kuinka koskee, kelle sen kertoisin, niin syvälle sydämeen sattuu."
Tommi Läntinen - Syvälle sydämeen sattuu


"Jos lähdet pois, mitä jää. Vain tyhjä elämä, ei paikkaas kukaan
täyttää vois. Jos lähdet pois miten käy kun sua ei enää näy, oot muisto vain.
Siks pyydän mä näin, pysy ain lähelläin et jättää mua saa, sydän tää halkeaa."
Meiju Suvas -  Jos lähdet pois



"Tällainen pieni tyttä helposti häviää. Jos tuuli tarttuu hiuksiin voi kaus lennähtää.
Pidä musta kii, älä päästä koskaan."
Nelli - Pidä musta kii


"Yhdellä siivellä ei lentää, enkelit voi milloinkaan. Niiden kohtalo on jäädä
ikuisesti päälle maan. Enkä pääse minäkään koskaan täältä lentämään,
kun syntymässä selkään vain mä yhden siiven sain."
Antti Tuisku-Yksisiipinen


"Miks sä meet mun
luotain pois ja viet
kaiken mukanasi.
Mikset vaan mun
luonain ois,
haluun olla vain sun
kanssasi.
Miks sä lähdet pois
ja sirpaleiksi muutit sydämen.
Mikset jäädä voi,
sä oot ainut jota tarvitsen."
Huppumies - Miks sä meet