Ihanaa, tänään odotti postilaatikossa minua mukava pieni kirjekuori jota olin odottanut. Nuo ihan ensimmäiset tilaamani Kool-Aid värijauhepussit :) Joten tiedossa oli sitten koolailua heti kun pääsin sisälle ... Millään muulla ei ollut siinä vaiheessa enää mitään väliä, kunhan pääsen kokeilemaan tuota koolausta jota olen muiden blogeissa ihaillut.

1199745.jpg
Päätin näin alkuun tilata vain nämä neljä pussia, jos sitten en vaikka pidäkään koolauksesta. Mutta miten kävikään; olen nyt jo tekemässä lisätilausta :) Nyt kun kokeilin, niin meni jo 3 pussillista värejä ja jäljelle jäi vaan yksi. Ja haluaisin enemmän koolata. No täytyy malttaa.

1199754.jpg
Näin ensimmäisellä kerralla taisin olla hieman ylivarovainen, kun en tiennyt mitä tuleva tuo tullessaan. Ja pieni mokauskin mahtui mukaan. Nimittäin piti käyttää mikroa koolauksessa, mutta en löytänytkään sopivaa astiaa siihen. Joten kesken koolauksen vaihdoinkin sitten "kattila koolaukseen". No hyvinpä tuo suijui ja hauskaa oli.

1199767.jpg
Tässä "möykkyni" odottelee kun vesi on lämpiämässä vielä kattilassa. Tosin näin jälkeen päin alkoi harmittamaan miksen jättänyt lankaa tällaiseksi. Miksi pitikin mennä vielä laittamaan tuota lilaa väriä. No aina ei voi onnistua.

1199772.jpg
TADAA, valmista tuli. Nyt kuivumassa. Olisi tehnyt mieli alkaa kuivaamaan hiustenkuivaajalla, jotta saa jo mahdollisimman pian alkaa tuosta kutomaan. Polte on kova.

Nyt täytyy malttaa kunnes lanka on kuivunut ja sit pääsee kerimään langan ja sen jälkeen, ihanaa, kutomaan :):)

Pienistä asioista sitä taas kasvoi suuri ilo mulle ...