Blogissani saattaa olla nyt hiljaisempaa, mun suhteeni, sillä uudessa kodissani ei ole tietokonetta joten päivittäminen tapahtuu vielä joko äidin luona koneella tai esim. kirjastossa tms. paikassa. Kuvia pyrin aina välillä käymässä lisäilemässä täällä äidin luona kun yleisiltä koneilta laittaminen (ainkin paikallisessa kirjastossa) ei edes onnistu. :(

Eilen tuli koottua isän avustuksella kirjahylly/tv taso. Hieno ja olihan siihen sit saatava myös täytettä. Kävinpä sitten ostamassa sellaisen 26 tuuman taulu telkkarin ja digiboksin. Minä kun sitä telkkaa niin hirveästi katsonkin *naurahtaa*. Nyt olen kaksi reilu 2 viikkoa ollut kokonaan ilman telkkaa, käynyt silloin tällöin Salkkarit vaan äitini luona katsomassa. Olisihan mulla ollut tuollainen mini telkka (myönnän olisin sillä präjännyt ihan hyvin), mutta eikös se näytäkin isolla tv tasolla ihan hassulta... Ja jos sitä vaikka innostuisi enemmän katsomaan telkkaa, vaikka luulen sen olevan toive ajattelua kun en jaksa olla paikoillani sitä puolta tuntia edes. Tuossa taulu telkkarissa on sisälle asennettu dvd soitin, joten siitäkin syystä oli ihan kätevä. Ja ajattelinkin, että kunhan paikat suht kunnossa kodissani, pidän 24 sarjan maratoonin. Katson vähintään yhden kokonaisen tuotantosarjan putkeen. JOS jaksan ... täytyyhän sellaista joskus edes kokeilla. Ja huomenna, eli sunnuntaina, saan yhdeltä tuttavaltani vaaleanpunaisen laatikoston ja hyllykön. Ihanaa, vaaleanpunaista. Mulla onkin jo vaaleanpunainen vuodesohva, joka on aivan ihana :)

Nyt aikani on kulunut kutoessa ja Harry Potteria lukiessa. Ja tietysti askarrellessa. Mutta siis nyt 6. Harry Potter kirja on saatava luettua ennen kuin seitsemäs ja viimeinen Harry Potter kirja tulee. Johon on enää 26 päivää ...
big SuperSmileys (165)
Ja kun uusin Harry potter kirja tulee, on turha saada minua nostamaan nenääni kirjasta vähintään 2 päivään :) Hihii ... Nautin oikein kunnolla kun nyt asun omassa kodissani niin siellä ei ole kukaan häiritsemässä mua, vaan saan aivan rauhassa lukea Potterin yhdellä kerralla alusta loppuun saakka. Taidanpa puhelimenkin laittaa äänettömälle niin kukaan ei pysty häiritsemään. Ei edes Jack Bauer puheellaan, vaikka yleensä niin toivon että joku laittaisi mulle viestin kun Jack Bauer alkaa sen johdosta mulle puhumaan. Mulla siis on 24 sarjan ääni viestiäänenä. "This is the longest day of my life"
big SuperSmileys (169)