Olen tavoitellut saavuttamatonta ja nyt sen olen ymmärtänyt. Olen tavoitellut liian korkealle ja aina tipahtanut, joko kovalla mätkähdyksellä maahan tai hieman pehmeämmällä tavalla.

Tästä lähtien alan muuttamaan elämääni, vaikka olenhan sitä jo pitkään tehnyt. Mutta enkelit ja niiden läheisyys tulee olemaan nyt hyvin vahvasti mukana. Odotan innolla jotta pääsen enkelienergiahoitoon, sillä en ole aiemmin sellaisessa ollut ja nyt innolla odotan minkälainen se onkaan. Aikaa en ole vielä saanut, mutta toivon saavani sen mahdollisimman pian.

Löysimme kaverini kanssa myös enkelikurssin ja nyt haluan sellaiselle. Kurssin info kuulosti jo hyvinkin mielenkiintoiselta. Kurssilla voi myös tehdä oman enkelitalismaanin, minkälainen mahtaakaan olla. Tavoitteenani olisi päästä tuolle kurssille 5. päivä huhtikuuta 2008.

Nyt voisin sanoa, olen löytänyt itseni vihdoin. Olen ollut jo kauan itseni kanssa hukassa, mutta nyt tunnen että olisin saanut jo jonkinlaisen otteen itsestäni. Mitä haluan ja mitä en. Olen löytänyt itseni, olen löytänyt tien sydämeeni.