Runojen kirjoittaminen tänne on jäänyt hieman vähemmälle. Syynä lähinnä se, etten ihan kaikkia kirjoituksiani halua edes vielä julkaista. Kun menossa pieni projekti, olen julkaisemassa omaa pientä runokirjaani.

Mutta tässä nyt pari kirjoitustani.

Pieni toive,
suuri haave.
Niitä et
ole koskaan
toteuttanut.

Vain sinua
voin kiittää,
sillä sinä
olet ollut
ainoa ketä
vierelläni
on pysynyt.

Kipu, tuska
ja kyyneleet.
Ne kuuluivat
tähän päivään,
joka siltikin
oli mahtava.

Ojenna kätesi,
ota minusta
kiinni.
Kosketa minua,
silloin tiedän
sinun välittävän
minusta.

Vieläkin sinua
ajattelen,
vaikka en ole
Sinusta mitään
kuullut.
Olet vain minulle
hyvin tärkeä,
enkä mielestäni
Sinua pois saa.


Minne minä
olen kadonnut.
Minne on kadonnut
se hymyilevä
minäni,
mitä olin vuosia
sitten.


Sinä rikoit
sydämeni,
hajoitit sen
palasiksi.
Ja vain sinä
voit sen
korjata,
ottamalla
minuun yhteyttä.


Ilman Sinua
ei olisi minua.
Sillä sinä olet
suuri osa minua,
puolet koko
sydäntäni.

Ja KAIKKI ovat siis minun kirjoittamia joten kopiointi EHDOTTOMASTI kiellettyä ilman minun lupaani.