En ole koskaan voinut uskoa että täällä Suomessakin voi voittaa jostain huvipuistossa olevasta kilpailusta sellaisen ison nallen, minkälaisia elokuvissa voitetaan. Olen vain ajatellut, että VAIN elokuvissa se on mahdollista. ja huvipuistojen kilpailuissa ovat ne isot pehmot vain koristeena ja houkuttelemassa ihmisiä pelaamaan.

Mutta kuinkas mulle kävikään kesällä v. 2007 Helsingissä Linnanmäellä. Olin siellä serkkuni kanssa ja ajateltiin mennä pyörityksen ja vauhdin keskeltä välillä kokeilemaan jotain peliejä. No mentiin sellaisella nuijalla hakkaamaan pölkkyjä. Ja kuinkas siinä kävikään. Minä voitin. Ensimmäinen voittoni oli pienen pieni pingviini, mutta voittojen jälkeen pingviini vain kasvoi. Lopulta minulle kävi kuin elokuvissa. Voitin sellaisen jätti kokoisen nallen. Oli siinä sitten kantamista kun pitkin Linnanmäkeä kannoin sitä nallea. Se oli mahtava tunne. Vuoristorataankin sain ottaa nallen mukaan ja minähän istuin nallen kanssa kahdestaan aivan etuvaunussa. Serkkuni joutui tyytymään toiseen vaunuun, sillä hän ei enää mahtunut mun ja nallen kanssa samaan vaunuun. Hih.

1224703.jpg
Tällainen "pikku" otus mulla nyt sitten on kaverina :)